| Učivo čtyřletého studia | |
| Učivo šestiletého studia | |
| Používané učebnice | |
| Maturitní témata |

Výhercům blahopřejeme.
.
Ke skvělému výsledku Lukášovi blahopřejeme.

Blahopřejeme.

Blahopřejeme.
Blahopřejeme.
Blahopřejeme.




Všem týmům blahopřejeme.
| 1. místo | Mirek Mrajca | 3.B | 94 bodů |
| 2. místo | Tomáš Franek | 4.B | 86 bodů |
| 3. místo | Kristián Kretek | 3.B | 80 bodů |
| 2. místo | Pavel Šimovec | 2.B | 92 bodů |
| 3. místo | Jindřich Sikora | 1.B | 85 bodů |
| 5.-6.místo | Dominika Čmielová | 1.B | 76 bodů |
| 5.-6. místo | Vendula Misiarzová | 1.B | 76 bodů |
Blahopřejeme.

Gratulujeme a přejeme hodně dalších úspěchů


Blahopřejeme
![]() |
|
Studenti vytvářejí model dvoudobého motoru podle časopisu PřČa. Animace - princip motoru |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ojedinělou učebnou fyziky vybavenou moderním měřícím systémem a počítači se může od září loňského roku chlubit Gymnázium v Třinci. Doufáme, že díky špičkovému vybavení by se mohl zvýšit zájem studentů o technické předměty, což by se mohlo projevit v další profesní orientaci. Učebna je vybavena měřícím systémem ISES, který je namontován k 11 počítačům. Systém se skládá z programů v počítači, sběrnice a měřících modulů. Systém ISES je zajímavý v tom, že umí měřit fyzikální veličiny v závislosti na čase, a to například elektrický proud, napětí, kapacitu, odpor. Je možné jej navíc napojit také na siloměr, teploměr, mikrofon, dokonce jej lze využít v biologii, neboť dokáže změřit srdeční tep. Naměřené údaje jsou z modulu přeneseny do počítače a zobrazí se na monitoru v grafické i digitální podobě. Software systému ISES také umožňuje naměřené výsledky matematicky zpracovat a přenést do tabulky v programu Excel, a také nabídnout grafické řešení problému. Škola učebnu využívá hlavně ve fyzice, částečně v biologii a po doplnění další měřících modulů ji bude možné otevřít také pro chemii. Nyní je připraveno celkem 12 prací a další se vyvíjejí. Některé práce jsou závislé na vlastní výrobě pomůcek. Studenti v seminářích tyto práce prověřují a pak je možné začít pracovat i v nižších ročnících. (Mgr. Marcela Kantorová) |